Thule Urban Glide 2 KKK

Mida teha kui tundub, et pidur on peale jäänud ja teeb häält?

Piduriklotsi vastukäimise hääle korral võib piduritrosse natuke järgi anda. Trossi otsades on reguleerimisvõimalus või kui sealt enam järgi anda ei ole võimalik siis seal samas on ka mutter mille alt tuleks pool cm anda trossi järgi.

Rattad ei peaks blokeeruma, kui pidur maksimaalselt peale panna vaid pidurdus peaks sujuv olema. 

 

Mida teha, kui esiratas tundub olevat logisev/liigub valesti/kisub kuskil suunas?

Kõigepealt tuleks reguleerida fikseeritud asend ära kasutusjuhendi järgi.

Järgmisena kontrollida, kas käru kisub teisele poole, kui lükkamise kätt vahetada (sanga teisest otsast käru edasi lükates). Tasuks üle käia kinnitused, et ratas oleks korrektselt kinni. Selleks läheb vaja kahte PH2 ristpea kruvikeerajat ja natuke jõudu.

Kindlasti tasub üle kontrollida ka see, et rehvirõhud oleksid kõikides ratastes võrdsed.

Tootja soovitab kõrgemat rõhku, aga meiepoolne soovitus on hoida rehvid mitte liiga täis (kõvad). Seda selle tõttu, et raskus, mis kärule pannakse ei ole eriti suur.

Uutel kärudel liigubki alguses esiratas ka lahtises asendis mitte päris vabalt, ehk hoiab veidike suunda. See on üldiselt normaalne. Kui väga ikka häirib, tuleks võtta ühendust müüjaga, kes saab uurida kas tegemist võib olla garantiijuhtumiga.

 

Mida teha, kui esirattast kostub kragisev heli?

Kui see heli tuleb esirattast, siis tõenäoliselt on esirattalaager katki. Sellisel juhul tuleks pöörduda müüja poole, kes saab tegeleda edasi tootjaga suhtlemisega garantii asjus.

Igaks juhuks peaks enne kontrollima, ega esiratta porilaud lahti ei ole tulnud (ei logise). 

Porilaua kinnitamiseks peaks kindlasti kasutama keermeliimi, eelnevalt tuleks esiratas alt ära võtta ja natuke rehvi tühjemaks lasta. 



Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Shopping Cart